Pytania i odpowiedzi

Godziny pracy

1. W jakich godzinach i dniach pracuje sklep DUXI?

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 16:00.

 

Zamówienia

1. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?

Tak, aby złożyć zamówienie nie trzeba się rejestrować. Rejestracja w sklepie jest dobrowolna.

2. Czy są jakieś korzyści wynikające z rejestracji?

Rejestracja znacznie ułatwia zakupy. Po zarejestrowaniu się, nie trzeba za każdym razem wpisywać danych, ponieważ zapisują się one w systemie, istnieje możliwość otrzymania kuponów promocyjnych i rabatów, można śledzić etapy realizacji zamówienia, zapisywana jest historia składanych zamówień.

3. Czy można składać zamówienia telefonicznie?

Nie. Zamówienia należy składać wyłącznie „oficjalną” drogą, czyli przez stronę sklepu DUXI. Każde zamówienie musi być odnotowane w systemie. Dzięki tej standaryzacji przyjmowania zamówień minimalizujemy ryzyko np. pominięcia lub pomylenia zamówień.

4. Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie firmy?

Niestety, na razie nie ma takiej możliwości.

 

Zwroty i wymiany

1. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Można dokonać zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu jego odebrania.

2. Czy można anulować lub zmienić zamówienie po jego dokonaniu?

Niestety nie. Każdy zakup należy dobrze przemyśleć. Podczas składania zamówienia, w jego pierwszych krokach można anulować zamówienie. Po złożeniu zamówienia nie ma już takiej możliwości, ponieważ jest ono od razu przekazywane do realizacji.

Aby zmienić zamówienie, należy zwrócić zakupiony produkt i złożyć kolejne zamówienie na właściwy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl