1. W jakich godzinach i dniach pracuje sklep DUXI?
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 16:00.
Zamówienia
1. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?
Tak, aby złożyć zamówienie nie trzeba się rejestrować. Rejestracja w sklepie jest dobrowolna.
2. Czy są jakieś korzyści wynikające z rejestracji?
Rejestracja znacznie ułatwia zakupy. Po zarejestrowaniu się, nie trzeba za każdym razem wpisywać danych, ponieważ zapisują się one w systemie, istnieje możliwość otrzymania kuponów promocyjnych i rabatów, można śledzić etapy realizacji zamówienia, zapisywana jest historia składanych zamówień.
3. Czy można składać zamówienia telefonicznie?
Nie. Zamówienia należy składać wyłącznie „oficjalną” drogą, czyli przez stronę sklepu DUXI. Każde zamówienie musi być odnotowane w systemie. Dzięki tej standaryzacji przyjmowania zamówień minimalizujemy ryzyko np. pominięcia lub pomylenia zamówień.
4. Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie firmy?
Niestety, na razie nie ma takiej możliwości.
Zwroty i wymiany
1. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu jego odebrania.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.