Godziny pracy
1. W jakich godzinach i dniach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 16:00.
Zamówienia
1. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?
Tak, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Rejestracja w sklepie jest dobrowolna :)
2. Czy są jakieś korzyści wynikające z rejestracji?
Rejestracja znacznie ułatwi Ci zakupy. Po zarejestrowaniu się, nie trzeba za każdym razem wpisywać danych, ponieważ zapisują się one w systemie, istnieje możliwość otrzymania kuponów promocyjnych i rabatów, możesz śledzić etapy realizacji zamówienia. Możesz także zobaczyć historię swoich zamówień.
3. Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie firmy?
Niestety, na razie nie ma takiej możliwości.
Zwroty i wymiany
1. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu jego odebrania.